Bigmobil.cz - mobilní telefony ve velkém stylu


Rychlá navigace

Operátoři > Obecně

Kolik má který operátor zákazníků

Kolik má který operátor zákazníků - anotační obrázek V roce 2006 došlo opět k nárustu uživatelů mobilních telefonů. Který operátor na tom vydělal nejvíce?

V roce 2006 pokračoval i nadále růst uživatelů mobilních telefonů. Vodafone a T-Mobile vydaly tiskovou zprávu informující nás o nárustu jejich zákazníků.

Vodafone zaznamenal za čtvrtletí od října do prosince 2006 čistý nárůst 102 tisíc zákazníků. Během kalendářního roku 2006 společnost získala přes 271 tisíc nových zákazníků a na konci prosince minulého roku tak poskytoval Vodafone v České republice služby více než 2, 413 mil. uživatelům.

„Dosavadní čistý zákaznický nárůst svědčí o tom, že zákazníci oceňují náš přístup nabízet všem uživatelům bez rozdílu reálně využitelnou hodnotu bez háčků nebo dodatečných smluvních podmínek,“ říká generální ředitel Vodafonu ČR Grahame Maher a dodává: „Především díky tomuto přístupu jsme i na tak saturovaném trhu, jako je ten český, dosáhli výrazného úspěchu s naší vánoční kampaní, během které jsme prokázali značnou dávku odvahy a začali dělat pouze to, co je pro zákazníky přínosné. V tomto trendu budeme pokračovat a prostřednictvím našich nabídek a přístupu k zákazníkům jsme odhodláni měnit zažitá pravidla mobilního telekomunikačního trhu i nadále.”

V roce 2006 T-Mobile přesáhl hranici 5 milionů zákazníků.  K 31.12. 2006 dosáhl počet aktivních SIM karet v síti magentového operátora 5,049 milionu. Za celý rok 2006 získal T-Mobile více než 415 tisíc zákazníků, což představuje meziroční nárůst tohoto ukazatele o 51,2 procenta. 

"Rok 2006 byl pro nás o to úspěšnější, že jsme dokázali udržet velmi pozitivní trend na trhu, kde penetrace již dávno přesáhla 100 procent," bilancuje Roland Mahler, generální ředitel společnosti T-Mobile, a dodává: "Zároveň si však velmi dobře uvědomujeme, že je třeba se zaměřit na prohlubování důvěry a loajality u stávajících zákazníků. Cesta k tomuto cíli vede přes další zvyšování kvality produktů i péče a neustálé sledování potřeb jednotlivých skupin zákazníků."

T-Mobile se také zmiňuje o přenositelnosti čísel, která byla pro něj výhodná, jelikož k T-Mobille přešlo o 4679 klientů více než odešlo ke konkurenci.

Zdroj: tiskové zprávy

autor: Jiří Nápravník
publikováno: 02.02.2007 00:01
počet čtenářů: 3316

Diskuzní forum k článku 4 příspěvků (poslední: 18.07 2014 19:20)
Titulek příspěvku Jméno Datum  
Neregistrovaný - XsmVuMcwA 18.07. 2014 19:20
KrWZLjuPfoD Neregistrovaný - jeuPPhDdXUHhDABu 20.11. 2012 10:52
uQdmguHgF Neregistrovaný - sNgRqkSUNWDMLt 07.12. 2009 17:03
dKIixuBd Neregistrovaný - rwLcOvAwtFyeEyB 09.10. 2009 11:23



Související články:

Další články sekce Operátoři


Reklama